aslcrkci bende eşimde fetale sıcak bakmıyoruz şuan orda risk çıksa bu seferde amniyosentez istenecek zaman kaybı yasayacagim en kesin tanı amniyosentez olduğu için ona daha sıcak bakıyoruz açıkçası o yüzden devlete gideceğim bunun için özel perinatologa yaptırdık USG yi ama hiç memnun kalmadık eşimde doktorun miy miy tavirlarindan dolayı inanmıyor birazda eşim bu hastane işlerine falan tuhaf bı şekilde ters bakan bir adam ölse gitmez yani o derece fetale de bu saatten sonra mantıksız bakıyor en kesin tanı amniyosentezse onu yap diyor