Bu hastanede gidip memnun kaldığınız doktor var mı
senaakck necla hanıma gidiyorum cok memnunum
senaakck Derya Kanza Gül çok çok memnun kaldım
senaakck merhaba doğumunuz nasıl geçti acaba bende necla hanımda doğum düşünüyorum da
Üsttt
Eliffaytacc muayene ücreti ne kadardı
rukennnnnnnnnn
rukennnnnnnnnn saglik sigortam var bilmiyorum tam ucretini
Bende seymin hoca takipliyim çok memnunum
sarikedi12 doğum yapmadım 1 ayım kaldı :)