slme Kızlar merhaba , 24 haftalık gebeyim. Bugünler çok uykusuzluk çekiyorum gece uykusu hiç yok gündüzde sadece 3-4 saat uyuyabiliyorum. Passiflora şurup kullanıp memnun kalan var mı acaba?
ru_a6 slme şurubu bilmiyorum bende 24 haftalığım her gün sabah 6da alarm kurmuş gibi kalkıp 10a kadar bakıyorum sonra 1 2 saat uyuyabilirsem ne âlâ. Çaresi var mı bilmiyorum çok kötü bişey bu ya
slme ru_a6 geceden sabah 6 ya kadar uyuyabiliyorsanız o bile çok iyi 🙏🏻 ben sabaha kadar gözümü kırpmıyorum çok zor Allah yardımcımız olsun🥺
slme ru_a6 bende doktoruma sordum bu şurubu önerdi ama kullanan var mı diye merak ettim . Çok zor bir durum çünkü 🥺
laalaa Benim de uykuya geçmekte bir sorunum var. 26. Haftadayım, bir türlü uykuya dalamıyorum. Bir bakıyorum 2-3 saat geçmiş ama bana sanki 20-30 dk olmuş. Çok yordu bu durum henüz doktora danışmadım ama 2. Trimesterde oluyormuş sanırım