esahus Benimde 24 haftadan sonra 3.2 falan çıkmaya başladı endokrin bölümüne gittim gebelikten yükseldiğini söyledi 15 gün 25 kg kullandım dediğiniz ilacı sonra tekrar kan falan verdim 2.8 olmuş ama istediğimiz gibi değil dedi 4 gün 25 mg 3 gün 50 mg yaptı ilacı 15 gün sonra tekrar gideceğin bakalım ne olcak sağ sağlim alalım inşllah 🙏🏻