Selam kızlar Balıkesir nev hastanesinde Sebahattin hocaya giden veya doğum yapmış olanlar bana yardımcı olabilir mi?? Acil bi durum olduğunda doktor geceleri telefonları açıyor mu? Yada doğum başlangıcı varsa geceleri filan geliyor mu? Başına böyle bişey gelen varmı arkadaşlar