gamzeata45 canım gebeliğin başlarından beri bu sorunu yaşıyorum. 29. haftadayım hala devam ediyor. Hatta bir kaç kez panik yapıp amniyon sıvısı mı diye doktora gitmiştim çok şükür bir şey çıkmadı. Hormonlar nedeniyle gebeliklerde görünen bir şeymiş. Ama kafana takılıyorsa acile bile gitsen su gibi akıntı geliyor desenyardımcı olurlar en azından ultrasonla bebeğin suyuna bakarlar