eminaas Doğum yapalı bir ay olmadı ama ben nasıl korunacam zamanımda adet düzensizliğim vardı diye doğum hapı kullanmıştım ama bana yaramamıştı doktorda kesmişti hemen ,siz nasıl korunuyorsunuz
Denizj eminaas ilk 6 ay doktorum benim korunamayacağımı söylemişti o nedenle eşim korunuyor. Daha sonrası içinde spiral düşünüyorum. Emzirirken doğu. Kontrol hapı kullanılabiliyo mu emin değilim
eminaas Denizj açıkçası ben korunmak istemiyorum bu işi eşime paslayacam zaten doğum hapı kullanamıyorum