Kubra_kbr özellikle huzursuz olduğu günlerde bende öyleyim humana anne çayı içiyorum cidden faydalı bol su ve uyku (bu kısım yeterli değil gayet tabi) sık sık emzirince vucut süt yetmiyor daha fazla üretmeliyim diyo.günde 3 lt su içmeye çalışın faydasını görürsünüz bir de gece emzirmesi çok önemli. 2 saatte 1 beslemekte yeterli bence süt sorunu önemli bence 1 ay kontrolğ için bi doktora gidin süt arttırma ve besleme düzeni ile ilgilide yönlendirir sizi