İlk doğumum özeldeydi doktorumdan ekibinden herşeyden çok memnundum fakat biraz zor bir doğum oldu sonrasında ameliyat sürecim vs oldu şimdi planlı sezeryan istiyorum bu devlette mümkün değil biliyorum ama yinede bu aşırı artan paket fiyatlatı beni düsündürüyor devlet hastanelerinde süreç zor mu ilerler doğum nasıl olur memnun olduğunuz hastane doktor vs varmı?