cyj Kızlar selamlar. 14 haftama girmek üzereyim. Göbiş hafiften çıktı ama hiç kilo almadım henüz tartı gram oynamıyor😁 Normal değil mi?
Denizj cyj çok normal ve tam istenen. Asıl kilo son bi kaç ayda alınıyo zaten. Sağlıklı beslen sen bebeğin büyüyo hiç merak etme. Gebelikt aldığın kilolar doğum sonrası zul oluyor zaten keyfine bak😘
Busranur_mnts cyj 16dan sonra kilo almaya başladım bebek gelişimi iyiyse senin kilo almaman daha iyi şuan 28 haftayım 9 kilo aldım
3kedili2bebekli cyj normal olan böylesi daha bebek anca buyumeye başladı sizden beslenmeye de 16. Haftada başlayacak ki o zaman bile 2 kişilik yememelisiniz normal şartlarda kilo alımı gebelikte 20. Haftadan sonra beklenir ☺️