bersuu bazen iyiyim bazen de malesef oluyor ama alışmaya çalışıyorum artık elimi kolumu bağlıyor bazen inan çok kötü oluyorum ama o esnada başka bir şey e odaklanmaya çalışıyorum kendime telkin veriyorum geçecek diye öyle böyle geçiyor yapacak bişey yok çünkü ilaç istemiyorum kesin doğuma kadar sen nasılsın