berensumeyye23 Kızlar 30+1 deyim kasılmalarım sıklaştı . Sizler ne durumdasınız kaç haftalıksınız ne sıklıkla karnınız kasılıyor ? Kasılma dediğim karın bi anda taş gibi oluyor bikaç dakika içerisinde geçiyor .
anneoluyorummm103 berensumeyye23 günde 5-6 kere gecede 3-4 kere oluyor 10-12 dk boyuncada geçmiyor kemiklerime kadar ağrıyor maalesef 29.haftadan beri böyle şu an 36.haftadayım 🤷🏻♀️
MadameTussauds berensumeyye23 35+4 haftaligim ve cok fazla oluyor malesef gün icinde bide kendimi fazla yorduysam aksamlari cosuyor kasilmalar alt karnima belile vuruyor agrisi karnim tas gibi oluyor yamuluyor falan bi degisik oluyor
irem_zengn berensumeyye23 benim 4 /5 dakikada bir oluyor hep gündüz gece farketmiyor nst de de çıkıyor 100 den aşağıya inmiyor sancılarım fakat ben bir ağrı acı sancı hissetmiyorum
berensumeyye23 anneoluyorummm103 sizin gün içinde azmış benim gündüz sık oluyor gece olmuyor genelde yada uyurken farketmiyorum 😅
berensumeyye23 MadameTussauds aynı ben valla benimde gündüz özellikle çok sık oluyor ama gece böyle uykumdan edecek kadar hiç daha rahatsız olmadım normalmi acaba bu sıklıkta olması diyordum benden başkaları da varmış
berensumeyye23 orkidemm_ evet evet ya ayakta özellikle 😀 bi kahvaltı hazırlayayım zehir oluyor hazırlayana kadar o yüzden otura otura yapıyorum işlerimi de 🥲
anneoluyorummm103 berensumeyye23 baş aşağıyken daha fazlaydı şimdi yan döndü diye rahatladım sanırım ben gece ağrıya kalkıyorum Allah düşmanımın bile başına vermesin 😂
MadameTussauds berensumeyye23 Gece uyurken olmuyor cok sükür ama uyuyana kadar oluyor gündüzde oluyor doktorum normal demisti ama ben magnezyum kullaniyorum oda bi ise yariyor mu bilemiyorum 🤣
berensumeyye23 MadameTussauds valla bende magnezyuma 1 hafta oldu başlayalı sanki işe yarıyor gibi geliyor bana eskisi gibi kasılmalarım çok çok sık olmasa da gündüz yine oluyor yani bence olur faydası size de 😅
anneoluyorummm103 berensumeyye23 doktorum söylemişti ama bende ağrılarım hafifleyince bir şeyler oldu demiştim
berensumeyye23 irem_zengn kaçıncı haftadasınız ? Benimde nst de hiç çıkmıyor sancım ama ben o kasılmaları net hissediyorum kasılma esnasında ağrı gibi değil de hareketsizlik oluyor hareket etsem afedersiniz altıma kaçıracak gibi bi his . Kasılma geçince hiç olmamış gibi oluyo 😅
orkidemm_ berensumeyye23 yani bu kasılma neye göre oluyor bilmiyorum ya da neden oluyor çok ciddi şikayetim olmadığı için doktoruma sormadım
irem_zengn berensumeyye23 benim 32 den beri öyle riskim var ilaçlarla 35 haftaya geldim aksine benimde nst de sancı çıkıyor ama bende ağrı acı vs yok sadece karnımda kasılma oluyor çok sertleşiyor bebek bir tarafa toplanıyor
berensumeyye23 orkidemm_ galiba yalancı sancı olarak geçiyor bunlar ben o şekilde biliyorum. 25. Haftadan sonra başlıyormuş
berensumeyye23 anneoluyorummm103 anladım . Benim bebek hep baş aşağı . Her kontrole gittiğimde o şekilde söylüyor doktorum tabi hep aynı pozisyonda kaldığını sanmıyorum bence değişiyor sürekli hareket ediyor bebek sonuçta