1aleynax ay sonunda benim gibi birine denk geldim. Bende de vajinismus var şimdiye kadar 1 kere alttan muayene oldum o da geçen hafta 40 haftalığm bu arada. O da çok zor geçti 6 kere falan denedi ben izin veriyorum yani direkt bacak kapama olayım falan yok ama muayene devam ederken bşr anda kasılıyorum çok canım yanıyor çığlık atıyorum istemsizce ve bunu acilde yaptılar bana normal doğum yapamazsın devlette de vajinismus sezeryan için bir sebep değil özele git dedi acil doktoru. Ama sonra poliklinikteki doktor doğumun başlamadan nasıl doğuracağnı hiçbirimiz bilemeyiz bir açılman olsun zaman gösterir dedi. Sana normal doğumla alakalı bişey dediler mi?