MedineK_28 Hanımlar acil destek 35+2 bebeğim bugün hareket hiç etmedi tatlı yedim yürüdüm uzandım herşeyi denedim etmedi sadece 2saat önce bi hıçkırık hissettim hastaneye gitmeli miyim normalde gümbür gümbür ederdi
Rose_07 MedineK_28 yeri daralınca hareket az olabilir diyorlar ama biraz dürtün halen yoksa gidin nolur nolmaz içiniz rahatlar hem.
MedineK_28 Papatyaaam1 hastaneye gittim nst bağladılar ve hıçkırmaya başladı bizimle oyun oynar gibi 😂hareket etmek için nst bağlanmayı bekliyormuş
sevgi24062023 MedineK_28 MedineK_28 Masallah cok sevindim Rabbim hepimize hayirlisi ile kucagimiza almayi nasip etsin