buse76 ilaç kullandığın sürece sıkıntı olmaz canım önce en düşük dozla başlar sonra her ay takip ister duruma göre dozunu artırabilir ben de 25 mg ile başlayıp 75 ile bitirdim doğum yaptım 0.28′e düştü değerlerim şimdi kademeli bir şekilde ilacı bırakacağım doktor takibiyle yine bebeğimde de ilk günler sınırda çıkmıştı tiroit ama çok şükür sonradan onunda değerleri düştü kendine stres yapma 🫶🌸