-dmlaklnc0 Artık hastane çantası için son hazırlıkları yapıyorum sorum yukarda hangisini önerirsiniz şimdiden teşekkürler 🥰
ikiprensesannesi___ -dmlaklnc0 bende burdan post lardan gördüğüm kadar depend alacam da şimdi şöyle sezeryan olacğım için ben dikiş yerlerini sıkar mı 🥲bilmediğim için soruyorum
Mhsnogzby Yeni doğum yaptım depend kullandım külotlu olduğu için rahat oluyor lohusa pedi de almıştın sonrasında onu kullandım
-dmlaklnc0 ikiprensesannesi___ canıımm hiç bilgim yok ki vallahi benim de daha doğum şeklim belli değill
QueenBahar_ ikiprensesannesi___ hayır canım zaten bedenleri var L Lx çok rahat bn daha dün trenyoldan sipariş verdim diğer doğumlarimda kullnamistim hiç pişman olmadım
Cnn1314 ikiprensesannesi___ dikiş yerlerini sıkmıyor tam tersi o kadar rahat hissettiriyor ki bende ilkinde sezeryan oldum deepend aldım ama e bebekte daha ucuzu var dmsmsm
[silindi] ikiprensesannesi___ kuzum merhaba. Ben hasta bezi kullandım külot şeklinde olanlardan. Çok rahat ettim sezaryen dikişimi de sıkmadı hiç -dmlaklnc0
Kubraelisa1- Cambardak__ 27 çok fazla çünkü 2 gece kullanabiliyorsun sezeryan da 2 günden sonra yaranın açık kalıp hava kalması gerekiyor öteki türlü nemli kalıp hava almazsa sıkıntı doktorum öyle söylemişti normal ped ‘e geçmiştim
MerveLeo -dmlaklnc0 depend kullanmıştım 3 tane falan paket duruyordu 3 sene önceden şimdi yine o paketten devam ederim. Sonrasında hemen uzun ped e geçmiştim yeterli gelmişti bana
QueenBahar_ -dmlaklnc0 deppend çok iyi 💆🏻 33 üm bnde daha dün trenyoldan sipariş ettim heleki sezeryan doğum için çok rahat
Fuunndaaa -dmlaklnc0 ilk sezeryanımda depent kullandım çok memnun kaldım yine depent almayı düşünüyorum