Merhaba 4 Kasım’da doğum yaptım bebeğim gogusumu alamadı küçük ucu yok diye enjektör ve eldivenle besleme yapıyorum silikonla alıyor hala bırakmadı benim belim omuzlarım kalmadı ağrıdan artık eller serbest pompa manuel pompa hepsini yaptım sol göğüste mastit denildi ama kitle çıktı hala şişlik var perişan durumdayım öneriniz var mı ne yapabilirim direk göğüsu almıyor silikonla alıyor 1-2 sefer ancak direkt aldı uyku sersemi sarılık geçmişti 2 gündür nuksetti gene ben tentene temas şu bu diye çok çıplak kaldım doğumdan sonra gaz çıkaramadım emsin diye başımdaki refakatçi çok yordu hem beni hem bebeği narkoz atamadım gibi bişey oldu birkaç defa uyup uyup kaldım bazen hala daha uyku geliyor