Arkadaşlar selam. Gebelik şekerim çıktı. Açlıklarım 100-110 arası tokluklarım 160-200 arası seyrettiği için diyete rağmen insüline başlandı. Neyse sabah akşam 6’şar ünite kullanıyorum yemekten 5 dk önce. İlk öğünde işe yaramıştı. Ondan sonrasında yine 1. Saat 160-170 arası gidip geliyor. Ee ne anladık biz? Var mı tavsiyeniz? Açlık hiç düşmüyor bu arada yine aynı.