slme Kızlar merhaba , 24 haftalık gebeyim. Bugünler çok uykusuzluk çekiyorum gece uykusu hiç yok gündüzde sadece 3-4 saat uyuyabiliyorum. Passiflora şurup kullanıp memnun kalan var mı acaba?