hediyedaghan İçin rahat olsun benim trodilerim hiç yok kötü huylu tümör çıktı ve alındı ikisi de. Suan hap kullanıyorum ve gebeyim. 3 haftada bir endokrine gidip kan veriyorum ve tsh ile diğer hormonları bakıyorlar. Yetmediyse hapın dozu artıyor yeterli ise devam ediyorlar. Bazen şehir bazlı endokrine randevu bulmak zor oluyor. Eğer öyle olursa 3. Haftada dahiliyeye gidip durumu anlatıp kan verebilirsin en azindan zaman çok geçmeden dahiliye doktoru da bakmış olur, sonra tekrar endokrine çıkarsın. İnşallah saglicakla kolaylıkla olur hepimiz için 😇🙏🏻 Stres yapmamak önemli bu süreçte iyi düşünmek lazım.