gmzkr Ben 78 kg ile hamile kaldım 30+2 deyim. 88 kg ım şuan. Şeker yükleme yaptırdım ve sonuçlar çok iyi. Doktor biraz hızlı almışsın ama önemli olan bebeğin de senin de sağlıklı olması demişti. O yüzden şeker yükleme istedi. Bu arada beslenme içeriğim temiz. Yani zaten normalde de öyle. Belki 2 haftada bir kaçamak yaparım. Sadece biraz hareketsiz kalıyorum. Ve kilo almaya yatkınım. O yüzden kan değerleriniz, tansiyonunuz, yediğinizin içeriği temiz olsun yeter. Tabi az kilo almak her zaman daha konforlu ama kilo almak da her zaman korkunç bir şey değil. Stres yapmayın kendinize.