Bende pazartesi günü 5+6 da kese ve bebeği gördük doktor her şey olması gerektiği gibi dedi. Bir hafta sonra kalp atışı için gel dedi. Eve döndüm akşam çamaşırımda ufak iki damla kahverengi leke gördüm önemsemedim. Ertesi gün salı günü günlük pedime biraz daha fazla sürtülmüş akşamüstü acile gittim alttan bakmak istediler ben istemedim progestan yazıp gönderdiler. Sabah akşam içiyorum. Salı akşam başladım sürekli dinleniyorum. Dün yine ılık bişeyler aktığını hissettim baktım pedimde kahverengi akıntı var yine. Bugünde hep yattım hiç olmadı yattığım için mi olmadı bilmiyorum. Az önce bi duş alayım dedim duştan çıktım giyinirken yine bi ılıklık hissettim peçeteyle sildim sarı ağırlıklı akıntı sürtüldü peçeteye. Önceki gibi kahverengilik yoktu. Bu iyi bir şey mii kızlar ? Böyle alıntı gelmesi normal mi hiç mi akmamalı ? Yarın kendi doktoruma gideceğim. Bugün 6+2 yim