mom_51 ben 11 ekim en son adet tarihim sonra bu ay adetim gecikti doktora gittim kimyasal dedi 3 gün kanmam oldu sonra bitti ilişkiye falan girdik ettik 5 gün sonra kahverengi akıntı kanama oldu bende açıkçası olabilir mi acaba diye düşündüm bazı belirtilerim de var siz ve olabilir mi