Ayseport Normal doğum yapmak istiyorum 35.haftadayım ama bebek doğum kanalına inmemiş dedi doktorum bebeğim kanala inmesi için neler yapmalıyım bilgisi olanlar yazabilir mi ?
canmny Ayseport canım ben 37 deyim hala inmedi sanırım 2 hafta daha beklicek doktorum inmesi sezeryan olur dedi
senasilayildiz Ayseport benim bebeğim 31. Haftadan beri kanalda 34 olduk baya zorluyo banada çok aşağıda yat dedi 😂😂 36dan sonra yap squatı dedi hayırlısı olsun inşallah normale döner yürüyüş yap bence squatta yap ama yürüyüş çok çok etkili 🤗
Bebebebe Ayseport bende 39 um bnimki de inmemiş yola. Başı aşağıda ama yolda değil 🤔 ve hiçbişeyde söylemedi şunu bunu yap bnde şu bir hafta ful yürüyim bari🤢
Ayseport Anneballari58 doktorum kızdı da hiç hareket etmemişsin bol bol squat yap günde 100 tane dedi ama 30 u geçemiorum
Ayseport senasilayildiz sağolsun öle bi kocam var ki ne yürüyüşü sever ne yürüyüş yapmamam izin verir yürüme bandında yürü dio bana
Ayseport Anneballari58 yapamıorm valla bazen hiç yapamıorm kemik ağrılarımdan dolayı kalçam çok ağrıo pilates topu işe yarar mı acaba
Ayseport Mucizemduru doktorum yürürken ayrık ayrık yürürsünüz penguen gibi ve vajinada başının baskısını anlarsınız demişti
senasilayildiz Mucizemduru hissediyorsun canım baya baya aşağıya baskı yapıyo ama doktor dedikten sonra dikkatimi çekti bide yürürken zaten penguan gibi oluyon 😂
Mucizemduru Ayseport canım bende arada baskı hissediyorum ama ayrıl ayrık yürümüyorum anlamayıp aniden gelecek diye korkuyorum valla
Ayseport Mucizemduru kontrole gittiğinde ultrasona baknca söyler sana doktor bna bebeğin başınn kasıklarda olması lazımdı şimdi ama yukarda dedi
Simadumann Ayseport squat yap merdiven in çık canım. Bide panik yapma vaktin var daha iner😊 perine masajı yapmaya başladın mı?
Simadumann Ayseport epizyotomi istemeyen gebeler vajinasının doğumda yeterli açıklığa ulaşması için yaparlar. Nasıl yapıldığını burdan anlatmam sorun olabilir internetten araştır çok faydalı bişey