Hamiyet Bebek telsizi almak istiyorum ama çok fazla bütçem de yok telsiz için weewell yada motorola bakıyorum fiyatı uygun olarak. Başka alan var mı hangi markayı tercih edebilirim.
Leylaekinci Hamiyet ikisi de pahalı markalar bebevo diye bi marka var kullananlar memnun bende ondan almayı düşünüyorum ☺
Deniz14 Hamiyet ben dün ebebekten aldım indirime girmişti motorola gayet güzel ses veriyo parazitlenme yok çift taraflı konuşma özelliği var 169,90 dı
Yasdem Hamiyet wewell al kesinlikle ben halama aldım bebeğine inanılmaz güzel ve uygun 200 almıştım hala aynı fiyatı ve bende ondan alıcam mutlaka
Hamiyet Leylaekinci şimdi internetten baktım bebevo da 200tl üstünde. Motorola ve weewell in 180 tl civarında telsizleri var 🤔
Leylaekinci Hamiyet ben kameralı bi ürünü var onlardan bahsediyosunuz diye 700 e yakın çünkü motorolanın kameralı sadece telsiz olanları hiç araştırmadım kameralı istediğim için
Deniz14 Hamiyet şarjlı pikle çalışıyo anne ünitesi bebek ünitesi prize takılıyo gece lambası özelliğine varana kadar var
Hamiyet Leylaekinci yok yok kamera istemiyorum ben sadece telsiz yeterli olacaktır kameralıların fiyatını hiç bilmiyorum bende