Kelebegim86 canım bütün tezler bende çürüdü inanki sağ kasığım ağırır bugün bile fazla yürüdüm diye herhalde bayağı sağ kasıgım ağırdı hiç miğdem bulanmadı kusmadım genelde kız bebek Miğdeye vurur daha çok bulantı olur derler kesemin şekli fasulyeydi bebek hep kesenin solundaydı bu arada Çin japon Rus bütün takvimler erkek di bide bu hafta yüzümde aşırı bi canlılık vardı halk dilinde kız bebek anneleri çirkinleşir erkek bebek anneleri güzelleşir derler (tıpta aksi olduğu halde) ben de erkek hissediyordum yada kendimi inandırdım belkide bugün 12+2 de doktor ilk defa bebeği sağ tarafta buldu ben şaşırdım cinsiyet direk %95 kız dedi herkes inanmayın falan diyor ama insanlar benzetiyor işte durumları ama bir olmuyor gerçekten 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤦🏻♀️