Kızlar selam ben iki gün önce hafif kahverengiye benzer sadeece silince gelen ve iki gün süren lekelenme yaşadım 2 senedir ilaç kullanıyorum ilk kez böyle oldum iki gndür belimde geçmeyen bir ağrı karnımda sanki çok yemek yemişimde şişmişim gibi bi şişlik ara ara göğüslerimde sızı var yerleşme kanaması olduğunu düşünüyorum dün kan verdim 0 çıktı acaba yükselir mi ilacın bitmesine 8 gün var ilaç bittikten 4 gün sonra adet oluyorum nolur beni bi aydınlatın Allah rızası için ya