hd_d ben yaptırmadım gerek yok bu cocugu her turlu dogurmak ıstıyorum allah ızın verdıkce zaten dogruluk oranı cok dusuk sadece tahmınde bulunuluyo bu testler. Doktorum bana bı sorun cıksa aldırcan mı dedı hayır dedım tamm yaptırmamakta haklısın dedı yaptırmakta streslı bence yaptırmamakta ama saglıklı dense saglıksızda olabılır saglıksız dense saglıklıda olabılır rabbım hepımızın yavrusunu saglıklıca versın kucagına ınsallah 😇