Son 2-3 gündür 10 adım bile atsam başlayan bir kasık ağrım oluyor 28+2 yim. Sadece sağ tarafıma giriyor ağrı sağ kasığa. Normalde gece uyurken olan kasık ağrım şimdi 5-10 adımda belli ediyor kendini. Günde 2 magnezyum kullanıyorum 1 aydır. 2-3 gündür bir tuhaflaştı ağrı. Kötü bir şey değildir dimi 😣 çok sık hareket eden biri değilim gün içerisinde evdeyim zaten bi markete ekmek almaya ben gideyim hava güzelken yürüyüş olsun istedim 2-3 gündür başladı hemen ağrılarım