Ruseybe yorulduğum zaman oluyor bende de. Hatta 3 gündür karnımdan vajinama saplanan ağrılar da oluyor. Ama bugün kontrolüm vardı nstde sancım çıkmadı. Doktorum normal o kasılmalar az olduğu sürece bebek kafasını yerleştiriyor doğum pozisyonu için dedi.