Kızlar 3 gün oldu ovitrelle iğnesi oldum daha önce çifterli de olmuşluğum oldu ama ilk günlerden bu kadar ağrı sancı yaşamam normal mi doktorum 4 tane yumurta gördükten sonra çatlatma iğnesi verdi ben tüp bebek sürecinde 17 yumurtayla bile bu kadar ağrı yaşamadım. Enfeksiyondan korkuyorum ama idrarımda herhangi bi zorlanma da yanma da olmuyor. 4 kez femara 2 kez aşılama ve 1 kez opu oldum hiçbirinde böyle bir şey yaşadığımı hatırlamıyorum oturduğum yerde alt karnım vajina içi ağrılarım oluyor gaz sancısı ve şişkinlik zaten olanlardı. Siz neler yaşadınız ovitrelle sonrası nasıl geçti süreciniz?