adoo sondayi takan kişiden değişiyor bence durum, yada o an idrar yolu enfeksiyonu varsa o sebepten ötürü de acıyor olabilir diye düşünüyorum ilk sezaryenimde sondayi hiç hissetmedim çok korkmuştum ama kasma iki saniyelik demişti taktı hemen belki bu sefer öyle olur, enfeksiyon riskine doğuma karşı bol bol su içersin varsada atsın