Merhaba kızlar, iki gün öncesine kadar hiç sıkıntım yoktu dün akşam lekelenme yaşadım ve karnım ağrıdı adet oluyormuş gibi hissettim. Minik pıhtılar geldi 3 kere . Ped taktım takip edebileyim diye. Gece de ağrım devam etti zor uyudum. Lekelenmeler normal hafif de kasık ağrıları normal vs derken sabah lekeden daha büyük bir kanama yaşadım. Ve ağrım arttı. Hemen doktora gittim bu arada 5+4 haftalık gebeyim. Progestan verdi, kese şekli bozulmuş kanama alanı var ve kese yeri çok iyidi şimdi biraz aşağı inmiş korktum üzüldüm ayakta durma dinlen dedi yaşayan var mı