Eazz malesef bendede durum aynı 27.haftadayım buğün kontrolüm vardı bir hafta sonraya tekrar çağırdı progestan 200mg hap verdi sanırım çok yapılacak birşey yok sanırım canım sıkılınca çokta soru soramadım acıkcası Allah sağlıcakla kavuştursun inşallah🤲