1Ogretmen_anne Kızlar normalde iki isim çok sevmiyordum ama oğlum olcak şimdi çok hoşuma giden bı işim olmadı açıkçası sadece Çağan Efe hoşuma gitti o da iki oluyor 😂 sizce nasıl?
Deletedmom_297 1Ogretmen_anne Çağan tek başına o kadar güzel ki efeyi malesef hiç bir ismin yanına yakıştıramıyorum keko bebe adı gibi çağan istanbul beyefendisi adı efe de semt bebesi adı gibi tabi bu benim düşüncem 😂😂 beğeniyorsanız neden olmasın .
suragungor 1Ogretmen_anne çağan ismi cok guzel tek basinada dusunebilirsiniz efeler biraz fazla yaramaz oluyor çağan ege de olabilir efe isminden nedense korkuyorum ben 😂😂
sari_papatyam 1Ogretmen_anne çok hoş geliyor kulağa, ben de iki isim sevmem ama efe kısa olduğu için ikinci isimle güzel uymuş👍🏻
BlackFish2113 Bence güzel bir isim içinde ğ olduğu için yurtdışına çıkma durumlarında efe yi kullanır daha iyi olur. Benim seçtiğim isimde de ğ var ama yanına bir isim bulamadık galiba tek kalacak