Seher-emre babyanne46 Ben de gurbetteyim eşimden başka kimse yok .Bebegimi kaybettim zor günlerimde hiç kimse yoktu .Acımı tek başıma yaşiyorum keşke ailem de burda olsaydı .Onlara sarılsaydım teselli bulurdum ama yok😢
bozkurt38 Ay sorma bende gurbetteyim ve yeni hamileligimi öğrendim bulantilarim da başladı öyle zorlaniyorum ki annemi çok özlüyor ve arıyorum 🥹