eylulvari canım ben 23. haftaya kadar çıt hissetmedim sonra ara sıra hafif titreşim gibi hissettim doğuma kadar bir kere tekme yedim diyebilirim. tüm hamileliğim bu yüzden sıkıntıyla geçti gitmediğim doktor kalmadı ikili üclü detaylı ultrasonum temiz olmasına rağmen doktorlar şekerli serum bağlayıp izleyip üstüne de bu kadar hareketsiz olduğuna göre zihinsel bir sıkıntısı olabilir bile dediler. tansiyonum troidim vardı gebelik zehirlenmesi riski olabilir dediler 39. haftada doğuma aldılar suni sancıyla normal doğum yaptım bebeğim 2.600 dünyaya geldi aşırı kolay bir doğumum oldu aşırı hızlı gelişti suan bir haftası kaldı 7 aylık olduk 11 kilo ve tam bir akıl küpü. bir daha aynı durumları yaşasam doktorum olumsuz bir şey görmedikce aşla kendimi strese sokmam. karın yapısıyla çok alakalı bir durum bu. 24 haftaya kadar net hissetmeyebilirsin, çok normal, hamileliği boyunca hareketsiz bir bebeği olup sağlıkla kucağına alan bir anne olarak panik yapmamanı tavsiye ediyorum 💜