seher_edz Kızlar normal adet tarihine göre 6 buçuk haftalıktık ama bu gün ilk kez ultrasona girdim geç döllenme büyük ihtimal 5 hafta civarı dedi kalbimde erkek bebiş var inşallah sağlıkla bu haberi ileride doktorumdan duyarım tahminleri bekliyorum 🥺💙
isiltili seher_edz ne yazıkki kese şekli diye bişe yok video çektin mi hiç bilmiyorum ama ultrasonda kese bazen fasulye gibi bazen yuvarlak oluyor çekim açısına göre değişiyor yani keşke böyle durum olsa da erkenden öğrensek
tugceerenn35 https://www.instagram.com/tugceerenn35?igsh=MXJmYXVsMDVpOG5o&utm_source=qr Tuğçe Usta Kaya profilim. Gelin kızlar bakayım
elifsrc Pamuk_3465 Kese tam yuvarlak olursa kız derler diye duydum benimde tam yuvarlak herkes kız diyor 2 hafta sonra öğreneceğiz inşallah sizinde kız gibi hissettim bana öyle dedikleri için tam yuvarlak görünce 🤗 Tabii öncelikle sağlıklı olsun Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲
Pamuk_3465 @kumsalanne benim Bebeğimin cinsiyetini doğru bildiniz kardeşiminkine bakar mısınız karın ultrason
babymom2026 seher_edz keseye göre tahmim tutmuyor ya benim kesem yuvarlaktı ama oğlum oluyor yani inanmamak lazim çokta. Sağlıkla gelsin ☺️