26 gün önce sezeryan ile doğum yaptım 5-6 gündür belimde sağ kalçamda sağ bacağımda ve sağ kasığımda ağrılarım vardı 3 gün öncede yürüyememeye başladım kas ağrısı gibiydi ve daha sonra bacağımda şişlik baldırımda sertlik kızarıklık fark ettik gebelikte varisim olmuştu şimdide toplar damarda tıkanıklık pıhtı oluşmuş doğumdan sonra 5 defa kan sulandırıcı vurulmuştum ama en az 10 tane vurulmak gerekiyormuş aman bacılarım siz siz olun sakın eksik vurulmayın ☹️ şuanda durumum çok ileri derece olmadığı için yatış verilmedi ama 6 ay boyunca her gün kan sulandırıcı iğne vurulmak zorundayım ve devamlı olarak varis çorabı kullanacağım. bebeğim daha 26 günlük ve 4 yaşında bir oğlum var annem bize bakıyor ama ben çok zorlanıyorum dualarınızı beklerim kızlar (anlatmak istedim ki kimse benim gibi olmasın dikkat edilsin 😔)