Bebeğim 32.haftadan beri yan duruşta ve kemiğimin arkasına kadar kafasını sokmuş yüzünü dahi göremedik. Şu an 36.haftamdayım ama hareketleri hala kemiğimin oralarda hissediyorum muhtemelen dönmedi ve nedense pek döneceğini sanmıyorum. Doktorumda doğum için 37.haftada konuşuruz daha erken demişti. Çevremde herkeste sezaryen olma şöyle kötü böyle kötü diye diye korkutuyorlar. Şimdiye kadar korkmuyordum ama böyle konuşulunca gözüm korkmaya başladı ve dönmezse eğer elimden de bir şey gelmez sonuçta. Hiç ameliyat falanda olmadım narkozdan da korkuyorum çok mu korkunç söylenen gibi hayatım boyunca ağrım mı olacak nasıl olacak strese girmeye başladım iyice 🫤