Aysenurkeser Ftmaaaaaaa ben burun bandı almıştım nefes almakta zorlandığım için geceleri iyi gelmişti ılık ılık şeyler için
Yank Ay ben de ayniyim 33 haftamdayim nefes alamiyorum ilac da kullanmak istemiyorum napcam bilmem. Serum fizyolojik aldim burnum acilsin en azindan diye