inlilyd Aysenurkeser ben huggy aldım titreşimli ve müzik özellikleri var henüz kullanmadım ama güzel duruyor kullananlar da memnunmuş
Momygueen Aysenurkeser bende mamma anakucağı aldım 40 günden sonra kullanmaya başladım gazlı bi bebekti ve beni çok rahatlattı içinde salladığımda uyuyodu şuan 4 aylık yemek yaparken yanıma götürüyorum beni izliyo tavsiye ederim kesinlikle
Noyimommy Aysenurkeser hep vardı ama yenidoğanken boynu çok bükülüyo 1 aylıkken felan başlamıstık kullanmaya