maiwjidkdomsw Hayırlı günler ben 16+3 günlüğümde doktora gittiğimde bebeğin organlarını göremiyorum dedi ben muayenemi oldum cinsiyeti söylemedi ben sordum yani tam belli değil ama kız gibi dedi. Bende çok merak ediyorum hiç başınıza geldi mi böyle şeyler
busra34__ maiwjidkdomsw organları derken cinsel organını mı göremedi yani normal duruşu yüzünden görememiş olabilir bazen ters vs duruyorlar bağcaş kuruyor bacağı geliyor benim de öyle olmuştu 15. Haftamda bağdaş kurduğu için görememişti doktor ultrason resminiz var mı
gmzkrky90 maiwjidkdomsw bence de bir özele görünürün derim devlette kese var bebek yok bile diyen duydum uslubü ve detaylı bilgi vermemesi de garip 😕
busra34__ @maiwjidkdomsw vücut şekline göre vs tahmin etmiştir belki iri yapılı vs olunca erkek diyorlar kemik yapısına bakıyorlar ama açıklama yapmaması tuaf olmuş ne alaka yani saçma benim 11. Haftada doktorum erkek olabilir çıkıntı var dedi özele gidiyorum ondan sonra da hep erkek dedi en son netleştirdik gösterdi bacak arasını tam gördüm erkek eğer devletse 17.haftamda bile bana erkek ama kesin diyemem demişti kim kesinleştiricekse devlet erkenden tahminde bulunmuyor 16-17 de anca tahmin ediyor o da görebilirse özele gitme imkanınız varsa görürse söyler evet tok gidin bir tane çikolata yiyip öyle gidin hareketli olur en azından
maiwjidkdomsw Çoğu kişide diyor ki doktorların ilk tahmini kesinlikle doğrudur falan çok kafam karıştı ya