zehracelikel1 Aspiratör ile burnunu temizlediğim halde hırıltısı devam ediyor hatta çoğaldı kimisi kıkırdak yeni oluştuğu için falan yazmış ama içim rahat değil doktora götüreceğim bu arada öksürük falan yok sadece hırıltı var
Elsanur zehracelikel1 ay ben kaç doktor gezdim bunun için Kıkırdak donamamış dediler 4 aydan sonra geçti
zehracelikel1 bebeklerim__ baya burnundan pislik geldi o yüzden eminim temizlendiğinden ama tekrar doluyor hatta duş bile aldırdım
zehracelikel1 Elsanur birkaç yerde de gördüm sizin gibi yazanı o yüzden içim bir nebze rahat hastaneye gidip hasta olmayan çocuğu hasta etmekten korkuyorum aylık kontrolünü beklesem geç mi kalırım bilmiyorum daha iki hafta var
bebeklerim__ zehracelikel1 bende yaşıyorum ne kadar temizlersem, ne kadar sümük çıkarsa çıksın tam bosalmiyo sunizler o yüzden sormustum