4+4 de kan tahlili 3599 çıktı ikiz olabilir mi sağlıkla tek olsun istiyorum
ebruup Erken dollenme de olabilir 4+5 ,6 da 4700 du tekti
ebruup 4+3 de 888 çıkmıştı bıraz çok geldı ama bıraz erken olmussa yukselmıstır
ebruup betanın ikizle alakası yok usg de belli olur ancak
ebruup tam 5. Haftada 3600 dü ondan 4 5 gün önce 147ydi birden fırladı beta ama tek bebek