annekevser Diğer ay için ovulasyon takip çubuklarından almıştım içinde iki tane hCG çubuğu vadmış deneyim bi bu ay dedim çift çizgi kızlar innovita marka güvenilir mi bilen var mı aranızda
icidisibiranne Öyle gözüküyor, ama en yakın hastaneye bi kan verin isterseniz ondan sonra da kadın doğumcuya gidin
annekevser Gittim bi erken gebelik testi aldım bi de kaset onlarda silik gibi çıktı😕 gözüküyo mu sizce
annekevser Ayın 23 ünde beta vermek zorunda kalmıştım <2 den yazıyodu geç döllenme mi sizce son adet tarihim 1 kasımdı
smyyy95 annekevser bende 24 de verdim aynı değer çıktı bugün erken gebelik testi yaptım adete 1 gün var negatif sizce pozitif olur mu yaşayanlar var mı
annekevser Seraymesut çok mutluyum, korkuyorum, heyecanlıyım, hangi duyguya girmem gerektiğini bilmiyorum 🥹