Nevagibi arsesraa evett canım hep awox kullandım ve negatif olduğu zamanlar hiç çizgi vermedi, ama senin şu anki testinde çizgi görünüyor yarın yada 2 güne tekrarla bence var 🤭💖🫶🏽
Kelebekkkk34 arsesraa awoxta kuruma çizgisi olmuyor diye biliyorum canım kimseden duymadım yanlış veya kuruma çizgisi olduğunu. Kaç dk sonra çıktı
arsesraa Kelebekkkk34 canım valla ilk on dkda göründü bu şekilde ama şu an çok belirsiz ya gözlerim bana oyun oynuyor ya da varsa da çok küçük bir değer gibi
Kelebekkkk34 arsesraa inşallah vardır canım 10 dakikada kuruma olmaz bence yine çok fazla ümit vermiyim de 🥲 2 gün sonra tekrar yap sabah uyanınca
arsesraa Kelebekkkk34 doktorum 29unda beta ve progesteron tahlili istemişti zaten yarın belli olur muhtemelen ☺️😍
busu1 arsesraa 2 gebeliğimi de awoxla öğrendim 2. Hatta çok zor görünen bir cizgiydi tekrar test yapin
_Nazendeem arsesraa bu markayı da kullandım hiçbir zaman koruma çizgisi vermez varsa az bir şey de olsa çıkıyor o koruma çizgi değil
arsesraa _Nazendeem ayyy allahım inşallah öyledir bu 4. Denememiz ağustosta kimyasal yaşadım inşallah olmuştur 🥰🥰
arsesraa Nevagibi inşallah canım ya hemen umutlanmak da istemiyorum ama bi kimyasalın olmuştu senin de testine baktım sanki 9. Gün testinle aynı gibi bakalım artık 😍😍
Nevagibi arsesraa benim 9. Gün daha da silikti efektle anca görünüyordu inşallah artarak devam eder :)