busemmm_ Kızlar sezeryan olalı 4 gün oldu. Ayakta dolaşırken sıkıntı yok ne zaman uzanıp kalkmaya çalıştığımda çok zor kalkıyorum karnım çok acıyor çekiliyor sanki bu his ne zaman geçer.
Papatya05_ busemmm_ ilk sezaryenimde tam hatırlamamakla birlikte 5 yıl geçti üstünden Sanki 1 2 aya kadar sürmüştü sonra geçmişti diye hatırlıyorum
2001busra busemmm_ Bı hafta gibi oldu sonra korse taktım doktorum verdiği dikis üzeri kremi ve spreyi sıktım şuan 38 gün oldu ne ağrım var nede dikişimde çekme hissi ama uyuşukluk var dikiş üzerinde
Asi_07 busemmm_ benim yaklasık 2 hafta sürdü özellikle dikiş kenarlarının yanması çok canımı acıtıyordu geçici ağrılar dayanmak ve sabır istiyor 10 ay oldu hiç yaşamamışım gibi geliyor şuan
2001busra busemmm_ o bant çıkınca daha çok rahatliyorsun bant çıkınca acısi kalmiyo yatmak oturmak daha kolay oluyo
Esma006 busemmm_ 15. Gün geçer canım ara sıra sızlar ayaklarını sıkı giyin 6 ay oldu sızlama oluyor soğuklarda
Nihan87 Gündeyim her ayağa kalkışımda canımdan can gidiyor, uyumak haram zaten dikişler inanılmaz acıyor benim de. Bir iki haftaya düzelir inşallah
Patiliannesi busemmm_ 3 hafta oldu bana da eskiye göre iyi tabi ama hala ağrım var yatıp kalkarken eğilince de belim tutuluyor kendini sıcak tut