zynpbthnn 14. Haftadan sonra ara ara benimde sağlı sollu kaşık ağrısı batması bazen adet sancısı gibi ağrılarım oluyor 19. Haftaya girdim hala var doktora gittim bu sebepten bişey çıkmadı her şey yolunda dendi sende git için rahat etsin büyük ihtimalle normal bi durumdur kanama lekelenmen de olmadığı sürece