2lokummannesiii Acaba hamilelikte düzenli şekilde ishal olan var mı ? İlla kabız mı olmaz gerekiyor ?
tazeanneck 2lokummannesiii canım ben çok şükür hiç kabız olmadım ara sıra ishal oluyor. Gebeliğimi öğrenmeden öncede erken belirtiler arasında ishal ya da kabız varmış o zamanda ishal olmuştum.kabız olmaktan iyidir diye düşünüyorum😁😁
Aycann12 2lokummannesiii ben kabızlık çok yaşadım halada öle çok zorlanıyorum afedersiniz makat kısmı şişiyo kanıyo keşke bende ishal olsaydım da kabız olmasaydım
2lokummannesiii Kızlar sabahları bir kez tuvalete çıkıyorum onun dışında yok yani karın ağrısı falan. Herhalde problem yoktur dimi ?